Jag låg i 7 dagar (!)

Varnar er för årets influensa. Den är elak o långdragen !! Å jag lyckas alltid få den 1 gång / år.
Fredag em till torsdag kväll var jag sängliggandes ... ont överallt o tryckande äcklig huvudvärk o kroppen kändes som bly! 
Usch va hemskt de var... men efter att jag varit hemma från jobbet i 4,5 dagar som jag aldrig varit i hela mitt liv i sträck så åkte jag ändå till jobbet igår fast en lång dag väntade fr 6.30-17.30 om man räknar med tiden jag pendlar o bara att köra bil ger kallsvettningar när man varit så sjuk! 
(null)
Men! Kommer hem till ett städat hem, mamma har plockat o städat i ordning o köpt hem tulpaner till mig! Alltså ni anar inte va glad jag blev. 
(null)
Så himla skönt o slippa tänka på att det såg ut som en bomb hemma ... för de blir lätt en bomb när mamman lagat på soffan en vecka. 
(null)
När jag lyckades fixa lunch på torsdagen så tänkte jag att de är på väg att vända! 
(null)
Dagarna innan åt jag ingenting eller rester som fanns att micra. 
(null)
Loke fick också fredagsfint i sin bur och de är mysigt att ha kaninen inne ändå 
Närheten till att ge han lyx saker o att ta ut han så E eller L kan vara med honom är bra. Han är galen i äpplen! 
Men i sommar får Fredde snickra klart buren så han även får vara ute lite! 

Båda tjejerna är fortfarande sjuka! Hög feber sen måndags! 
Thea sen i söndags kväll så de är deras 5.e o 6.e dag idag med 38-39.5 i feber - de ligger som döda sillar båda två o är precis som jag var.
(null)
Jag tog en lyx lunch på jobbet - bland de godaste jag vet.
(null)
När man får kort på mini tjejerna... sååå söta! 
Tänk att tiden verkligen går så fort.
(null)
Alltså Thea!!
(null)
Å lilla Ludde! Så himla söt! 
Nu är det morgon o här blev de tidig morgon 6.30 så nu vill Elon ha frukost! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0