Christer Fuglesang och 1 års kalas!

Här har vi hunnit med mycket denna vecka o då är det bara torsdag än... började veckan med en varsin Vabb dag då magsjukan kom på besök...
(null)
Hatar verkligen denna sjuka
(null)
En mosig Elon som blev hemma ett par dagar från dagis! 
(null)
De här åt han på måndagen... två flugbett på en macka.

Sen har jag sålt min älskade vagn!!! Buggan har fått en ny lycklig ägare o ytterligare ej Maj bebis ska få ligga i den.
(null)
Sorgligt, älskade verkligen vagnen!
(null)
Men jag kan ju inte ha en vagn bara för att den ska stå i hallen... Elon åker sällan vagn nu!
(null)
En middag i veckan! Fläskpannkaka!
(null)
Vi har uppvaktat Filippa som fyllt 1 år! Så stor hon blir!
(null)
F I L I P P A 
(null)
Hon går! 
(null)
Elon på kalas
(null)
(null)
Å idag kom Äntligen Christer Fuglesang till klass 4 i Hedesunda! De vann en schack turnering tidigare och priset var att han skulle komma! Coolt! 
(null)
Torsdags middag blev spagetti med köttfärssås - en klassiker!
Thea är med en kompis ute o åker pulka,- kors i taket men ingen är gladare än jag för de stunder ungarna är ute o hittar på saker ... o Ludde är hos mormor en sväng.

Jag har lyckats bli rasslig jag å... genom förkyld, ingen röst och orkeslös! Att vi jämt ska va sjuk! 
Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0