Äntligen Fredag!

Så var bästa dagen här, lovely fredag liksom!
Elon somnade precis - han har varit ledig med pappsen idag! Så mycket värt med dessa pappaledighets dagarna! 
När jag kom hem från jobbet var han ute och skruvade på traktorn 😆
(null)
Ibland tänker jag att det är så sorgligt att min mammaledighets tid är över,- helt över liksom! Jag är så otroligt glad över att jag fått tre helt perfekta barn! Å som jag njutit av dessa små människor som är hela mitt liv! Alla dessa dagar man fått vara hemma... jag tillhör ju den kategori mammor som njuter mest under bebis tiden... älskar ju bebisar o att amma o bara få bära runt på en liten ynklig bebis... skulle kunna ha tio stycken Som sagt! 
Minns alla tre så väl och vilka olika personligheter och utseenden dom haft 🤗
(null)
Thea 1 år 
(null)
Lydia 1 år 
(null)
Elon 1 år 
Två höstbarn och ett försommarbarn! 

Ha en fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0