Påskafton!

Påskafton o lördag! Den stora påskäggsdagen! 
Påskharen hade ju även varit hit i två omgångar så de blev extra lyxigt! 
(null)

Thea hittade sitt ägg!
(null)
Lydias ägg var extra svårt att hitta i år! 
(null)
Elons ägg hade haren gömt bakom lilla röda traktorn! 
(null)
Både godsaker o annat fanns i äggen! 
(null)
Sen var det dags för årets konstrunda - konst hör påsken till! 
(null)
Vi åkte först till Maria! 
(null)
Så himla fint hon fått det i sin nya lokal och man vill ju handla Allt!!  Men jag köpte 8 skålar + en rosa o en ny tallrik till Elon! 
(null)
Nöjd! 
(null)
Thea var så fascinerad - hon hade kunnat stanna där hela dagen! En affär i hennes smak! 
(null)
Efter konstrundan åkte vi till Pinchos för sen lunch med min syster o familj! 
(null)
Fina fina Thea!
(null)
Elon gillade inte maten så värst - två tuggor sen var han nöjd - han som annars äter som en häst! 
(null)
De hade även äggjakt där å de gick ju vi igång på! 
Lydia hittade ett ägg fullt av godis - i ägget fanns en lapp där de stod att hon vunnit en valfri drink i baren! 
(null)
Skapligt nöjd! 
(null)
En godis drink! 
(null)
Min efterrätt! 
(null)
Elon paltkoma! 
(null)
Elon spunk - o börjar kräla på golvet 😂😆
(null)
Filippa skötte sig exemplariskt! 
(null)
Kvällen avslutade vi hos oss! 
Freddes jobbarkompis kom också förbi o hejade med en bebis på 9 dagar (!) sååå liten!
Kl 21 blev vi akut hungriga här hemma 😂👍🏼 å vilket sjå vi hade när pizzan hade stängt - ingen orkade laga mat o Mathias omtalade kycklingvingar inte fanns som de åkte skoter för att hämta, jag o syrran skratta så tårarna rann! 
Slutade med en halv påse med strips o en varsin smal korv 😂😂😂 var de snålaste jag sett i hela mitt liv. 
Men kul hade vi! Elon o Flippan höll ut till efter 22.

Fortsättning följer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0