Dagarna innan Påsk!

Dagarna springer verkligen förbi och jag har liksom inte tid att skriva så mycket som jag ibland vill, men ibland vill jag inte skriva heller - ibland är energin på Noll... o så har det varit här länge nu! Man måste lägga energin på barnen helt enkelt.
(null)
Försöker att få i oss lite D vitamin alla soldagar iallafall 😆
(null)
Vi har Ny säng o gissa vem som sover som en kung ;) Elon sover typ med oss varje natt ... när ska han lära sig att stanna i sin säng hela natten? Hur sover era barn? 
(null)
Förra helgen kom vårkänslorna på riktigt och Lydia tog det till en högre nivå - hej solen liksom! 
(null)
Spa dagar är aldrig fel!
(null)
Elon badade i 3 sekunder typ! 
(null)
Får han en spade o lite vatten eller snö kan han stå o skotta huuuuur länge som helst! 
(null)
Promenad med Thea är alltid mysigt! 
(null)
(null)
Å Elon blev visst "lam o benen" å vela att Thea skulle bära hela vägen! 
(null)
En snabbmats klassiker när man jobbat länge ;)


Kommentarer
Postat av: Emma i Västerås

Den stora sover i sitt rum och har gjort det sen 1 1/2 års ålder. Den lilla i vårt sovrum i egen spjälsäng bredvid vår säng (vilket aldrig slulle hända sa min sambo innan vi fick barn! Hahaha han tycker barn ska sova i eget rum;)

Svar: Ja men så olika de är i alla hem! Å de kan ju verkligen bli helt annat än man tänkt
Sig 😆 Elon har inget eget rum... men sängen i vårt rum vägrar han sova i... han ska liksom sova mellan oss... hoppas han ändrar sig snart för han börjar bli så stor 😂👍🏼
Amanda

2018-04-01 @ 20:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0