Nynäs

Hej! 

Vabb dagen blev inte så dum ändå eftersom de blev pang väder o min lilla gosse piggade på sig!

Så han pysslade till kaninen i buren.


Å jag tog med skärbrädan ut och skar fläsket till kvällen middag!


Mat som på min farmors tid - Risgryn med fläsk! Å lingonsylt såklart, så gott!


Storhandling på Ica Nära - o en glass till Elon!


Utvecklingssamtal med Thea stod på dagens schema, tänk att jag missat denna skola... jag har gått på Borgis i Tre år utan att märkt av denna skola 😅🙈


Jag tyckte ja själv nyss gick i 7.an


Skåp! 

Men slitna tråkiga lokaler, stackars elever - stackars lärare... att stå i ett vitt slitet rum som ekar... inte kul... 
hedesunda kan skratta sig lyckliga över vilken fin, fräsch städad skola vi har!!! Som dag och natt!! 
Tio poäng till hedesunda och alla barn som håller skolan fin, o lärare o städerskor såklart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0