Ljuskväll och Fisk i ugn!

Veckan rullar på med jobb skola och dagis... skönt när de är så tycker jag, jag är En enorm rutin människa! Vill att allt ska flyta på dagligen och se likadant ut! 

Theas tand operation gick bra - hon tyckte inte de var obehagligt alls!

Ikväll blev de fisk i ugn hos oss!
Något jag ofta gör är denna med lax och torsk, så god med den krämiga såsen!

Jag försöker laga varierat!


Ikväll var de ljuskväll på Trädgården o denna stora lykta fick följa med mig hem! Så fin! Den ska jag ha på bron de kvällar de inte regnar / snöar! 


Nu ska jag försöka få Elon i säng innan vi ska ha bonde söker fru mys här hemma! Bästa programmet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0