Konferens i Högbo!

Fredagen den 20.e oktober på Lydias födelsedag skulle jag vara borta med jobbet hela dagen! Så jobbigt för mig eftersom alla som känner mig vet hur familjekär o hemmakär jag är... o att vara borta på mitt barns födelsedag är inte något jag tycker om.. men nu blev det så! 


Grattade Lydia innan jag åkte mot jobbet... 


Där väntade halvdags jobb och sedan kom två limousiner för att skjutsa oss mot konferens i Högbo!


Min fina kollega! 


Spa


Bubbelpool 


Behandlingar med bubbel!


Kände mig såå ompysslad! 


Fantastisk förrätt!


Skriv inläggstext 

Oxe


Efterrätt!


Konferens!


Piff inför kvällen!


Jag och två kollegor!


Nöjd med en kul kväll men såå skönt att få komma hem till min familj o kramas med dom på kvällen! Jag är verkligen en hemma tjej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0