Parkering o förkylning

Hello! 

Veckan har Swishat förbi, vilket är ganska positivt! Jag trivs ju så bra på mitt jobb och då går dagarna så fort! 

Kom hem i måndags och hade fått ett blomsterbud! Hur ofta händer det!!

Blev så glad... snälla vänner ska man vara rädd om! 

En uppmuntran och hopp om att min migrän försvinner snart! 🙏🏻



Tankar energi varje dag på min lunch... har en timmes lunch varje dag och den utnyttjar jag på bästa sätt!


Långa sköna promenader!


En bättre Dag, än denna regniga dag!


Tror ni jag var lite less på den vänstra bilen? 

Hur F A N kan man parkera så här nära? Jag kom inte in i min bil, helt omöjligt... då hade jag lättat varit smal som en pinne! 
Fick öppna ibak o klättra fram!! Då var jag inte glad!

Igår gick vi på kalas till kusinerna våra! Smidigt när man bor så nära så man kan gå!


Lycklig Elon som fick låna Sigges hockey klubba...


Nu ska jag slänga ihop en lunch! Blev så tyst här hemma.. Elon o F tog en sväng med bilen för att hälsa på någon o 3 ungar är ute - o Thea sover 😂 snacka om tonåring... sover o sover o sover! 


Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0