En kväll i Skogen!

Hej svejs! 

Söndag o helgens sista dag.. 
tröttheten o höstens mörker gör mig så nere och jag har svårt att hitta positivitet och energi.
Idag slog migränen till två gånger igen, den slår till i attacker... känns som ett djävulskap bara... jag skulle kunna göra vad som helst för att slippa min migrän... de är så ofta den smyger sig på 3-4 dagar i rad o efteråt är jag helt slut! Men verkar inte gå att bota! 
Hoppas den inte kommer tillbaka imorgon bara. 

Idag har det ändå varit en helt ok dag... jag har fått en del gjort! - o i morse fick jag sova till 8 o de var länge längesen... 

Ikväll har vi varit i skogen o grillat korv! 
Fast jag var helt anti innan så är jag ändå glad att jag tvingade mig ut, så mysigt o skönt att få sitta vid en brasa i kolsvarta mörkret, fast det duggregnade hela tiden men de liksom gjorde inget!


Elon Tyckte också de var skönt... han var så duktig och gick 2 kilometer helt själv! 



Den här gulliga killen var också med och grillade :) 


Nu ska jag plocka lite - som vanligt är man som en maskin här hemma ... man bara går och går o plockar o städar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0