Alla helgons Afton!

Helg igen,- älskar man ju! 


- först ut ett middags tips som vi äter ganska ofta stressade kvällar - 

En pastasås med räkor ...


Som jag geggar runt i bandpasta- den blir väldigt god! 

Klar på en kvart, ändå lagas den från grunden såklart! 

Festfin Elon inför morfars födelsedag! 

Just nu byts alla 92 kläder ut på löpande band här till 98! Jag älskar verkligen att handla till barnen! Skulle kunna gå i affärer dygnet runt o bara handla jag! 

Lydia o sin kompis Nora! Så ovant att se lydia med glasögon!


Fredag och köttfärspaj med parmesan kantareller o ett glas rött! 


Lydia o Elon! 


Mini killen på skoaffär idag! Vi var nog in i 15 skobutiker kändes de som, men skor är svårt! Dom ska både passa i smak o vara sköna - själv har jag varit tant i flera år nu o köpt Ecco! 


Nu ska jag ut o blixtra lite med superkameran! 

Hörsdå!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0