Julen 2017

Hej hopp alla julfirare! Hoppas ni haft en bra jul, det har vi! 

En bild säger mer än tusen ord så jag gör en liten bild bomb av våran jul! 

Elons morgonpaket! En egen sparkcykel ... så nöjd att äntligen få en egen med tre hjul ☺️


Förmiddagen firade vi hemma... o öppnade våra paket till Kalle anka .. o sen åkte vi vidare till mormor!


Elon öppnar paket med pappa!


Redo för Jul 2017!


Lydia 


Julbord hos mormor o morfar!


Älskar att fira jul på tång!


Jag o småttingarna!


♥️

Morfar och Sigge


Å så kom tomten!


Tänk att han fick en kram till slut!


Skriv inläggstext 

Filippa och Tomten!


Kusin villemo o Elon dansar! 


Adam Mathias och Filippa!


En kille som är duktig att äta iallafall! Han älskar mat :) 


Mina föräldrar, Fredde o Thea!


En mysig julafton med vår årliga fackelpromenad, efterrätt med ris a la Malta och vi hade även långdans i hela huset - å alla är med! 👍🏼😂

Juldagen o lunch med rester på tång!


Baba o Bobo följde med. Två uppskattade julaklappar!


De var även årets halaste dag - så F och L åkte skridskor ute på vägen, blixthalka de lux!


Å jag var barnvakt åt minifröken! 


Juldagskvällen firar vi hos Svenssons!


En halkig promenad dit, å ännu mera slirig hem! Lappleken och musik quiz, tack för en trevlig jul! ♥️♥️♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0