Hundra uppdateringar o December feeling!

Hello December!

Jag har de sista dagarna gjort många och även långa uppdateringar här - men så helt plötsligt kastas jag ur appen o så försvinner min text, så störande !! Inte alltid man orkar ”skriva om” det man redan skrivit ... 

Status hos oss! 
Inte samma positivitet hos mig då det tar nå fruktansvärt med energi av mig hur de är hos oss just nu! Vi kämpar.. men de är tufft med att vara barn idag, - hoppas det vänder! 

I lördags åt jag o två av tjejerna lunch på stan.. medan Thea provade ut glasögon o linser! Förstod att tjejerna skulle få synfel i den här åldern... precis lika för mig... fast jag har ju opererat mina ögon.


Jag o 5 ungar som knatade runt där inne på köpis!


Thea! Elons idol... han blir så glad när han får vara med inne på hennes rum med kompisar! Sååå mallig han blir! 


Söndags middagen hos oss, stek med potatis o pensionärs grönsaker! Är ju faktiskt synd man inte gör de oftare! 


Vi har varit ute o luftat oss lite ..


Han som ska gå själv exakt varje meter nuförtiden - 2,5 kilometer gick Han utan ett knyst..medan Lydia tjatade om att HON kunde tänka sig åka vagnen o att HON jade ont i benen... märker stor skillnad i många saker med att ha en av varje! 


Festlig lunch med mina kollegor i veckan! Älskade rödbetskrämen... den hade jag kunnat slurpa i dubbelt av 😋


För övrigt har vi en ny revisor på jobbet... vilket visade sig vara en klasskompis till mig från 7-9.an på solängen 😵 så paff jag blev, lik sig men typ 1 meter längre o hade hunnit med cirkus 150 mer saker än mig här i livet 😂👏🏼👍🏼


Herr Holmgren - envis som en gammal get! Jag brukar kalla han ”En man som heter Ove” 

Han har sånt kontroll behov... öppnar o stänger dörrar. Ordning o reda på grejer, principer som att gå med stövlar o vintermössa inomhus ... släcker lampor o tänder lampor... å gör jag de så lär man liksom göra om så han får göra de! 

Nu ska jag försöka få han att sova... Lydia o Fredric är nere o kollar på idol o jag har legat uppe i typ en timme nu medan han river på mig på halsen o överallt för de tycker han är gosigt... jag Hatar när han river mig!! Hur ska man få bort de beteende! 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0