Tack för i år Lofsdalen!

Jag har sagt det förr och säger det igen,- va härligt det är i Fjällen!! En annan atmosfär,- en annan luft och ingen stress! 

Att få spänna på sig pjäxorna,- greppa tag i liften och känna ivret från barnen ifrån årets första slalom åk! 
SÅ härligt ! ! ! 

Lediga dagar när dom är som allra bäst! 


Gott bubbel! 




Det var sååå härligt i skidbacken - men jag hade klätt mig för varmt,- de blev så varmt! 

😅

En Moranisse satt fint innan det var dags för fredagsmiddag! 


vi har varit ute mycket! 


Thea rymmer så fort jag är i farten med kameran så henne lyckades jag inte få knäppa på! 


När mormor och morfar kom upp så fikade vi med gofika! 


Taggad kille

Så härligt att bara få se rakt ut över fjälltopparna! 


Disco bowling! Morfar vann! 


Elon fick premiär åka han med! Tjejerna har varit runt 3 när dom börjat,- men kände nu att jag vela testa med Elon och de fick Superbra!! 


Skriv inläggstext 

Skriv inläggstext 



Tack för i År Lofsdalen,- och tack mormor och Morfar,- ni är helt fantastiska,- barnens idoler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0