Stuvade makaroner på mitt sätt!

Torsdag och såå regnigt o ruskigt, blää!

Lilleskrutt har fått vara inne hela dan, så hostan o förkylningen får repa sig!

Det är tur vi har lek o fika inbokat hos Wille imorgon så Elon får miljöombyte!


Varje gång de är dags att sätta igång med kvällsmat så startar gnäll ljudet på denna lilla krabat, de är ofta jag får ha honom så här... Som en liten apa på benet och steka köttbullar med ena handen! 

Ikväll åt vi stuvade makaroner och köttbullar - o gör jag makaroner så är det självklart att göra stuvade för annars  är dom ju bara halkiga eller torra o smaklösa. Men! 
Jag lagar fantastiska stuvisar och alla är som galen i dom.... Ja ibland lär man ju få skryta lite ;) 

Gott ibland de här å!

Nu ska vi mysa ner oss i soffan med kvällsfika, Elon sover sedan 18.30 då han bara sov en gång idag. Och jag har smitit iväg hemifrån i ett par timmar ikväll för ett möte, å va skönt de är ibland- så sällan jag gör det! Nej nu ropar mina tjejer och vill ha sällskap vid tv.n

Hej svejs!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0