Fredag och havsbad!

Det BÄSTA i min packning: min kära hatt! Jag älskar min hatt och har den hela tiden! 
Startade dagen med frukost... Maten är bra men frukosten är inte riktigt min stil.. Smöret smakar ingenting, verkligen ingenting och brödet är ingen hit... Men verkligen fint och bra ändå, men eftersom allt annat är så över förväntan bra så ger jag frukosten lite mera minus. 

Men absolut bättre än många andra hotell plejs 


Morgondopp! 
Vi skyddar E med tre olika uv dressar, en från stadium, en från åhlens och en från polarn och pyret!
Solmössa och bad/anti halk skor från swimpy! 

Två fina systrar på väg till havet idag!
Stora vågor och en hit! Men mindre bebis anpassat såklart så vi blev inte så långvariga! 

Varmare i havet än i poolen! Super konstigt! 

Thea har träffat en kompis som är exakt lika gammal, så hon följde med oss idag! 
Dom har så kul! Hänger med varann heeela dagar o går på vatten aerobic och äter glass o så! 

E har hållt sig piggelin men nu ikväll slog febern till igen, feber och gnäll spik i ett kör- han som alltid är glad o hungrig! 
Så nu är han dunder förkyld o hostar igen då, så grymt typiskt! Kan vara gör att F dundrade på iskall AC hela natten här :/ - vi hoppas Elon inte blir värre - eller att de är för att penicillinet glömdes hemma. 

Dinner time! 

Jag äter .... O äter..... O äter..... 
Inte bra!

Mina fina killar! Mini Och Storis! 
Märks redan här att febern var på ingång... Efter detta första år har vi ju varit sjuka var tredje vecka typ! 

Nu ska jag plocka lite här, o kolla var tjejerna tog vägen! Sen förbereder vi oss för en ny dag! 
Marknad i Side imorgon - wohoo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0