Utedagar!

Ljuvliga sommartid! 

Elon är feberfri, men långt ifrån frisk... Man hör att han har det kämpigt och hostar otroligt djupt... Annars pigg och vill gärna leka / röra sig - äter dock mindre än vanligt! Men de jag vill komma till är att allmäntillståndet är Ok! Det är hostan vi tycker är jobbig nu, när vi är bland folk ser vi hur Alla reagerar och säger ojj ojj... Alltså han låter otroligt jobbig i hostan. 

Det är därför han dricker saft på bilden ... Är man sjuk får man sötsaker... Socker hjälper till att lösa slem och än vågar jag inte ge honung? Eller vad tror ni? 

Igår blev det en skål ute på perrongen och Svenssons kom förbi på cykel - vem vet,- de blir nog en skål ikväll med! Är vädret på solskenshumör blir vi det också! 

Igårkväll grillade vi.... Och lilla filur farbrorn högg tag i pappa Freddes majs direkt ha ha och sen fick han inte tillbaka den! Elon älskar mat!!! 

Idag köpte jag mig en ny sommar blus och jag älskar den! Den är precis så där lagom fin och jag tror att jag kommer gilla den hela sommaren! 

Mellis med min lilla gofis, idag blev det frukt buffé ;) hallon kiwi och mango! Han mumsar och njuter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0