Lekparken!

Tisdag och allsångs premiär! 
Å självklart tittar vi!
Bra jobbat Sanna! - jag gillar dej! 

Idag har jag o lilleplutt varit i lekparken,- där har han klättrat upp o klättrat ner o klättrat upp å ner o upp o ner i typ en timme... Han älskar o klättra i trappor! 



Han simmade lite i sanden emellanåt också... Han hade grus i sand innanför blöjan när vi kom hem! 

Krypa i tunneln var också grymt kul! 

Fort gick det... 

Måste köpa på mig lite "skit" kläder tills det blir dagis dags känner jag,- han är grym o lorta!! O jag som mest köper vitt o beige ;) 
Men några mysbyxor lär nog flytta in i hans garderob - han har 1 par nu - o jag tycker de är så grymt fult! Han får hellre ha tights o oversize tröja, de är grejer de! ;) 


Cyklade upp till mamma idag,- lära fota hennes hortensia - galet fin!

Önskar jag hade lika gröna fingrar och samma trädgårds intresse som min mamma... 

Sen kom min darling hem tidigt idag så vi åkte och storhandlade! Älskar när kyl o frys är full! 
Nu ska vi fortsätta kolla allsång o äta något smaskigt! 



Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka gulliga bilder på llillkillen! :)

2016-06-29 @ 16:35:01
URL: http://utgardets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0