Klubbtidning och terrin!

Hej! 
Måndagen lider mot sitt slut och tre fina barn och en sambo sover sött! :) 
Jag och Elon var till fiket o drack eftermiddags kaffe o surrade lite med Annelie idag, hon tog en sån fin bild på E!

Sen rullade dagen på med matlagning och städ - tvätt o plock som är ett evighetsgöra känns det som... 

Tjejerna fick värsta bästa pyssel tidningen på posten idag... Den var väldigt bra tyckte dom... 
De är medlem i djurens rätt 
(fick det i julklapp)- o idag kom första klubbtidningen - enkel tidning som lägger sig på en nivå som passar fr 6-14 år skulle jag säga! 
Pyssel


Själv har jag köpt en såå fin terrin (för visst heter dom väl så...) 

Jag hittade äntligen en med Lock! 

Nej... Imorgon ringer klockan tidigt så nu lär jag också sova! 
Godnatt från Stationen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0