Fredagsmys

Hej svejs! 
Snörvel snörvel o stackars mej ;) jag vill inte va förkyld nu! 
Å vet ni!! Jag har slutat amma! Nu har vi sagt tack och och hej till amningen och det är lite smått sorgligt lär jag säga - jag har ju hållt i ett tag och tycker de är så mysigt! Men nu är även den tiden förbi - det går så fort! 

Vi var upp till mormor o fredagsfikade lite idag! 

Han är ju så go!! O har tagit allas våra hjärtan! Lilla Goa plutt! 

Vi hade tur... Och fick en semla! 

Men nu är brasan tänd - för jag är fryssen .... O all in på fredagsmyset :-) 

Lite onyttigheter till barnen ... 
Jag är så nöjd för jag lyckades få Elon att somna FÖRE 20.00 helt otroligt!!! 
Nu ska jag umgås med stora barnen! Fredric är hos Svenssons o hejar lite! 

Trevlig kväll! 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så himla söt!

2016-02-06 @ 14:06:52
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0