Buss och räksallad!

Hej svejs i fredagsmyset! 
Mina tjejer har precis blivit hämtade här men vi hann iaf äta mys middag ihop!


Jag gjorde iordning lite smått o gott så alla fick göra sin egna räksallad ikväll!

Blev ju inte så tokigt!

Gick fint att åka buss idag, men naturligtvis var det en hög buss så jag fick be om hjälp! 

Elons första busstur ;) sen mötte vi upp pappa Fredric och uträttade ärenden sen for vi hemåt igen! 
Å nu hör jag att det sjungs mors lilla Olle för fullt i sovrummet så snart sover nog E hoppas jag! 


Så - välkommen helg säger jag! Ska slänga mig på soffan brevid min fina sambo o njuta av tystnaden ett tag ;) å smida lite planer! 

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0