Inte enligt planeringen ikväll

Hello Fredag! 

Fredag = fredagsfika efter skolan med något smaskigt.. Idag blev det bullar! 

Gott och lite lyxigt tycker vi! 
Jag hade hunnit fika hos mamma på Tång på förmiddan jag med :) 

En altanfika i solsken! 

Sen var de full rulle för alla barn som hade planer åt olika håll... 
L och N tog en kudde under armen och gick till en kompis för att äta själva på pizzerian och även sova över... 

Men sova över kvällen blev kort :) 
Lydia fick ont i huvet och hemlängtan så Fredric fick hämta hem dom igen! 
O Thea och Charlie har varit på juniorerna ikväll och haft tokroligt! 


Vi körde lite tex mex mat ikväll med ris o köttfärs o grejer, men jag var så grymt jäkla hungrig så jag glömde fota :) 
Är ju inte direkt några fina bilder jag tar, ha ha heller ingen speciell mat jag gör, men jag brukar lägga ut för min egen skull för att få lite variation o inspiration till andra gånger! Så ni vet! 

Nu är jag trött.... Sen Elon kom så har jag nog aldrig varit vaken längre än 23 ha ha.. Kl 21 är jag ap trött o jag värdesätter min sömn - imorgon är våran rövarunge vaken vid 06 snåret igen! 
Hörs hej!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0