Dans idag!

Idag vaknade jag med migrän igen... Har klarat mig under hela graviditeten men nu är det tillbaka igen! 
Fredric hade åkt på kurs med jobbet o där låg jag, illamående och blixtrar i huve o en Elon som fick amma hela förmiddagen så han skulle vara tyst :) 
Men de gav sig - å vände till det bättre!

Vi åkte på eftermiddagen på dans! Varje gång efter dansen är det uppvisning i 5 minuter - men Elon blir livrädd för musiken å skriker som en galning så vi får smyga ut. 

Mysig eftermiddag på stan med min Lydia idag! Blev lunch på stan för mig o fika för L! 

Thea fyller år på torsdag så vi passade på att handla till henne också. 


Varm choklad med grädde!

Å en kladdig kaka till! 

En mysig dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0