Pku på BB idag!

Gäsp va tröttheten kommer i attacker ibland! - Lill skrutten har varit vaken massor inatt, inte skrikit o inte bråkat - men ändå hålls jag ju vaken, kan ligga i timmar o bara kolla på detta lilla underverk... Tills man sen inser hur tröttheten bara väller över mig! 

Idag blev det första lite längre bilturen - mot BB för pku test, o vägning! 

Han trivs i bilen! 
Vikten var nästan exakt lika idag, - 3010 gram - känner hur mjölken runnit till ordentligt nu på tredje dagen - skönt! 

I förmiddags kom goaste Inger förbi med en burk nybakta jitterbugg o en slant till Elon! Åh va goda kakorna var, så glad jag blev.. Jag som inte bakat någonting alls. 

Nu ska jag vila på soffan, o Thea i den andra... Hon har cyklat en mil idag o tagit klassikern! Men kanske en mindre bra dag för henne med.förkylning i kroppen, så nu är hon mosig o helt tjock i halsen. Blä!!!! 

Ha en fin kväll! 

Kommentarer
Postat av: Elias Jonasson

Grym blogg. Du har inte funderat på att gå över till wordpress? Tror det hade passat dig :P

2015-06-04 @ 19:59:39
URL: http://www.skaffawordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0