En smyggtitt på mitt första köp!

Men Att det kan vara så roligt att handla!! - Helt sjukt hur jag sopar banan i affärerna nu om luncherna, jag Måste stoppa mig! O tänk så mycket jag mörkar där hemma för att F inte ska se mina påsar ;)
Däremot tycker ju jag att jag BARA gör bra affärer och blir nöjd med det jag köper, även om det blir fel ibland! ;)
 
Nu har jag iallafall bestämt mig för en skötväska som jag ska hämta ut idag! Jag vet inte om den egentligen är Skitful, eller döläcker?.. Påminner lite om mammas väskor hon hade när jag var barn, samtidigt som det är en Het Nyhet för mig och att jag bara kände WOW va snygg! - Tänker mig en Neutral vagn, gillar neutralt! Sen Älskar ju jag Babyrosa för flickor, och Babyblått/marinblått för pojkar så man får fixa till det med någon fin filt eller hängande sak sen!
 
Men Hiss eller Diss för denna? - Hittade den från Elodie Detaljs!
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis!! Det är en djungel av babysaker. Vi beställde barnvagn för någon vecka sedan efter mycket om och men. Jag köpte en beige skötväska men din är klart häftigare:)
Stor kram och trevlig helg!!!

2015-01-24 @ 08:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0