Vagnfamiljen!

Fråga mig inte vad jag håller på med, men nu har jag råkat köpa en vagn igen ... 
Läste tidigare i olika forum om hur folk köpte vagnar o jag satt som ett frågetecken o fundera om dom var knäpp :)

Men nu har jag köpt Elons tredje vagn, plus att jag har två kvar efter Lydia så vi har 5 vagnar nu. (Men jag ska berätta!)

Vagn 1 - Emmaljunga scooter från -07
Står i veboden och används inte - barnen har lekt med den o vela haft den kvar. 

Vagn 2 - röd quinny med tre hjul från Lydias tid. Ihopvikt i garaget, ska säljas! 

Vagn 3, Elons bästa vagn - bugaboo Buffalo som han sover i varje dag o min sköna promenad vagn.

Vagn 4 - blå chicco liteway som är en smidig sittvagn - lätt att kasta in i bilen bara om man ska åka någonstans. 

Vagn 5 - flyttade in idag - jogging vagnen


Dyng ful vagn men wow vad den rullar lätt, perfekt om jag vill gå raskt / små jogga lite o Elon kan följa med - han satt så nöjd hela tiden! 

Idag blåste det storm! Då åkte varma overallen på!
Ja de är ju tre helt olika vagnar iaf! Så jag tror dom får stanna ett tag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0