Vikariat!

Jag behöver en Vikarie! Någon som kan vicka för mig 1 år, f.o.m Augusti till Juni, sedan tar jag över igen Augusti - 16 - Det handlar om 10/11 månaders vick!
En drivande människa som är mycket stresstålig, Någon med mycket Go och som pratar / förstår det Norska språket. I stort sett är man sin egna chef, är man tillräckligt driven så tjänar man också därefter.
Det krävs 100 % närvaro, Ingen ledighet som kan tas ut hipp som happ i och med att det är pågående projekt som rullar veckovis som ska levereras/informeras osv. Är man förkyld så är man på jobbet iaf ;)
 
Jag ska eventuellt tillsammans med en kollega ha ett möte med ett gäng som idag jobbar i vår produktion, för att informera så får vi se om vi kommer någon vart. Jag vill ha någon som sköter detta bra under tiden jag är borta så jag kan släppa jobbet med lättnad :)
 
Idag kör vi jobb till 17, sedan hoppas jag på en solig kväll så vi kan måla klart lekstugan!
 
Amanda

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hei Amanda, jag blir nysgjerrig og lurer litt mer om Vad for en jobb dette er? Med vänlig hälsning, Jessica

2015-04-28 @ 21:28:57
Postat av: Jessica

Osikker på om min kommentar kom frem? Men lurer litt mer og er nysgjerrig på Vad for en jobb dette er? Med vänlig hälsning, Jessica

2015-04-28 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0