En tur till Valbo

Då har vi precis kommit hem efter ännu ett påskkalas!! 
Varit hos svärisarna i Valbo och ätit oss mätta på massor av godsaker! 
Ikväll har vi ätit älgpate, lammkotlett, strömmingar, o massa annat smaskigt! 

Älskar porslinet... To die for! 
Hon är duktig även hon, Kerstin på att laga riktigt god mat på bra råvaror! 

Efter tre rätters med mat o kaffe så rullade vi nästan därifrån! Vi hade även med oss Fredrics farmor som vi skjutsade hem sen också! 

Även dom tycker ju att det är spännande att följa denna graviditet... O nu har vi fått såå många namnförslag ha ha! Först av min släkt (mamma o moster i täten med sina dominanta förslag) sen pratades det en hel del namn även idag! 
Jag har två flicknamn klara! Sen har vi 1 pojknamn som vi pratar mycket om nu.. Men vi avslöjar inget förrän bebisen kommit ut! 

Nu ska jag krypa ner brevid min fina Sambo och kolla på film, det är tröttsamt att fira påsk ;) 

Puss o hejj!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0