100 åringen !!

Vilken superkväll vi haft! 
Ikväll överraskade vi morfar med bio .. 100 åringen ... Som vi skrattade!! Den var superbra! 

Ha ha där uppe sitter vi på rad, Morfar, Fredde och jag ! 
Efter bion blev det God mat på terassen! 

Ett glas rött till mig och morfar... Fredde fick lättöl .. Han var chaufför 😉 
Efter stannade vi hos Svenssons o såg matchen! 

Jag har mixtrat med hårfärger ikväll... 

Brukar inte fixa själv men blev så trött på mig själv idag o tyckte allt var tråkigt så fick bli en liten förvandling! 

Nu har vi fått skjuts hem av Betty och ska strax göra kväller! 
Sist morfar var på bio var på 90 talet... Så glad att han fick en rolig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0