Julen bestämd :)

Godmorning!
 
Haft en kalasfin helg förutom att min Tand förstört allting känns det som.. Jag har "gett mig fan på" att inte behöva pencillin. . Att Orka stå ut, "imorgon är det säkert bättre" har jag tänkt varje dag..
 
Men nu är det 5.e dagen med Pulserande svullet tandkött längst bak vid visdomstanden.. Vet inte varför.. Om de är inflammerat eller om tanden är på väg upp, eller om jag har något annat fel, en på jobbet hade svinkoppor nu!
 
By the way! Nu har vi bestämt våran JUL Iallafall, gäller att vara ute i tid när de är lite pussel nuförtiden!
Vi har nu bestämt att vi gör som vi "alltid har gjort" de vill även kidsen och då kör vi på det.
Fredrics barn är hos oss på förmiddagen, då firar vi med hans pappa o famor osv.. medan mina tjejer är hos sin pappa. Sen byter vi, så T och L är hos oss under kvällen då vi ska fira hos mina föräldrar! 
 
Alla Nöjda och glada :-)
 
Nu ska jag strax köra igång jobbdagen! In med en Ipren o en alvedon och hoppas att tand j**eln ska sluta dunka snart!
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0