Herr och Fru Holmgren

Hej!
 
Idag är vi lite småtrötta här i station! Vi var på ett fantastiskt bröllop igår!
Vigsel av min bror Daniel Holmgren, och Jenny Wiksten
 
Vi lämnade våra barn hos våra Grannar mitt på dagen för att göra oss klara för att åka till Hedesunda Kyrka,
 
 
Så roligt att få klä upp sig med Långklänning, det händer inte ofta!
Efter Vigseln tog Brudparet Helikopter mot Gamla Grand, medan Vi gäster åkte tillsammans i Buss. Vi checkade in på hotellet och begav oss mot festsalen som var helt ägnad åt oss kvällen till ära!

Vad vackert! Att få vara - och övernatta på Elite Gamla Grand Hotel under invigningshelgen, och dessutom på Bröllopsfest! Jag kände mig som i en film, Allt var så fint och bara underbara människor runt oss.
 
 
 
Jenny hade en riktig Bakelsetårta till klänning!
 
 
 
Här är det dukat till fest! Vi hade en fantastisk kväll, Kärlek i luften hela tiden, God stämning och en otroligt fin miljö!
 
 
En bild säger mer än tusen ord...
 
 
Vi dansade och drack drinkar och hade trevligt till kl 2 - Halv tre på natten!
 
Vaknade i världens skönaste säng - Där har jag kunnat lega kvar hela dagen!
 
 
Lite lätt tung i huvet så var det brillorna på o en dubbeltreo sen var man redo för en hotellfrukost och färd hemåt igen!
 
Tack för allt - Det var en av de roligaste fester vi varit på!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh hvad roligt att få gå på bröllop :D

2013-03-05 @ 11:07:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0