En dag på Kyrkogården

Underbara Fredde! - Jag kände att jag vela ut och röra på mig efter jobbet idag - Är liksom psykiskt trött ständigt till och från. Behövde luft, energi och ljus! :) Så jag tog på mig springskorna och tog mig ut! Då kom naturligtvis en störtskur, - och han mötte mig med paraply :)
 
 
Vi har varit med tjejerna vid Kyrkogården... Thea sa häromdagen att hon saknade Rose-Marie så mycket.. Hon hade massa frågor igen, och frågade om vi kunde åka till hennes grav - Det gjorde vi! Vi gick där en stund och småpratade lite - Pratade om skolavslutning och kläder med mera .. Jag hoppas och tror du hörde oss Rose-Marie! Jag är alldeles säker på att du finns ibland oss! - Amanda och Josefin var Så fina med sina nya klänningar på skolavslutningen, Var stolt över dom!
 
 
 - Thea, Mitt lilla Hjärta! -
 
 
Hedesunda Kyrka :)
 
Ha en fin kväll! Nu ska jag invänta karln, som tog Cykeln upp till Viktor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0