15 December!

15.e december Idag - Vilket innebär att jag och Fredric "firar" ett halvår som förlovade idag!
Som jag sagt förrut - Man ska väl alltid ta tillfället att fira om man kan :)
- Vi har huggit en Julgran idag - Men som vanligt kommer ingen gran in i mitt hus förrän helgen före jul, förstår mig inte på det här med folk som tar in den så tidigt?
 
Sen har vi ätit fantastisk mat hemma på Tång och blev överraskade av att alla hade fått en trisslott på tallriken före maten :)
Sen pricken över I, Har vi varit i hedesunda kyrka på Världens finaste Lucia!
 
Lydia övade hemma innan - många fjärilar i magen!
Mitt Kusinbarn Tilde som Lucia :)

Finaste Thea!
Vilken otrooligt fin och stor Kyrka vi har här hemma i Byn... Den ska vi vara Stolta över!
Så glad att jag är döpt och konfirmerad här - Och även mina tjejer! - Och En dag, så SKA jag stå brud i denna vackra Kyrka! :)
 
Nu ska vi natta små damer här hemma, för imorgon går vi in i sista jobbveckan innan JUL!
kram och godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0