Vårens Nyheter fr CAPRI!

Som Ni vet så har jag inte tagit hem Vårens kollektion fr Capri Collection ännu!

Mitt liv förändrades en del och jag fick så mycket med mitt heltidsjobb i stan och barnen så jag la butiken lite på Is!
Jag kommer att fortsätta! Men jag avvaktar under denna vår!

Min Web shop är i full gång och DÄR kan ni som vanligt beställa hem Era varor, då levereras de direkt hem till Er!

Jag visar ett Urval av vårens Underbara Plagg som JAG kommer bära :)

amandaholmgren.capricollection.com


Joy Leggings i en Otroligt fin färg! - Ett MÅSTE!



Denna romantiska tunika blir jättefin på sommarens kalas!



Fräsch Skjort tunika att ha till ett par snyggt slitna jeansleggings!



Somrig Lantlig klänning till sommarens semester!


Vardagsfin tunika!



Åk båt i detta härliga linne! Tillsammans med ett par vita byxor!



Ni som gillat Jeansen i min butik!! HÄR kommer vårens stor säljare! Helt UNDERBARA jeans, Mjuka sköna som man aldrig vill ta av sig! Funkar på Er som är små likaväl till Er som har riktiga former! Mina FAVORITER!!

PUSS PÅ ER!

Och VARMT VÄLKOMMEN till Min Web shop! :-) (Lättare att handla där vid eventuella byten och returer!)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej hej!

Superfina jeans!Har du dom hemma redan nu eller kommer dom senare?

Är dom hellånga lr caprilängd? Vad finns dom i för storlekar och vad kostar dom?

Vart har du din butik nånstanns? Skulle vara kul att komma och kika nångång =)

Mvh

Sofie Rosén

2012-03-23 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0