Bilen rullar!

Har ni varit med om att man åkt någonstans o helt plötsligt så tänker man "men shit, är jag redan här"
Då har  bilen typ rullat av sig själv och man vet inte hur man lyckats tagit sig dit. Läskigt, men i det omedvetna bör man ju ha koll på hur man kör...
Så var det för mig i morse iallafall...
 
Nu ska jag jobba gärnet idag, trots infektion i kroppen, pencillin igen, man blir så seg, slö o hängig! Men men! NYA TAG!
 
Snart helg - Det ser jag fram emot :-) Tänkte eventuellt gå på bio med småtrollen! Thea har pratat om de, o de är dags nu! - Sen ska vi fira Betty som fyller 18 år!
 
Jag skulle behöva lite nya Mat tips! Fastnat i samma spår nu :-) Så tips gå goda rätter tas tacksamt emot!

Kommentarer
Postat av: alice

pasta med löfbiff, mögelost, purjo, gott!
lammfärsbiffar med örter?
kycklinglasange
oooch limekyckling-gryta

kycklinglårfilé
cremefraice
Lime
soja
salt och peppar

detta med ris. SÅ MYCKET ENKLA recept :) och gott

2012-08-30 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0