Solo i Kyrkan!

Hej :)

Har inget internet hemma, så det blir inte mycket skrivet här! Men snart är väl det igång!

Haft en hektisk helg, men hunnit med att packa upp lite Nyheter i butiken ändå! :) Och igårkväll var vi i stora Kyrkan i Hedesunda, där jag fick höra min otroligt duktiga Dotter sjunga solo!
Jag visste inte att hon var så tonsäker! Sån känsla att sitta där i bänken och få höra sin lilla tjej sjunga så fint inför allihopa!

Nu ska jag jobba sista "kort dagen" sen blir det en rejäl jobbvecka! Butiken öppen 18.30 - 20.30 denna vecka!

Bilder kommer lite senare från våran helg :) <3

Ha en fin dag alla!

Amanda

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken duktig dotter ni har :)

2011-10-03 @ 08:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0