Anställd igen!

Idag kan jag inte låta bli att le för mig själv! Känns som att man har tur ibland!

Jag har Fått JOBB!! :)

I augusti är det jag som börjar jobba heltid inne på kontor i stan! Känns spännande att komma tillbaka till "meddan" igen!
Kommer bli en stor omställning för både barn och mig, men samtidigt nyttigt!
Jag är så Glad för varje dag jag tagit mig tiden till att vara hemma med mina små troll!

Butiken kommer jag att ha öppen om helgerna samt 2 kvällar/vecka och det känns Bra! Hoppas det kommer funka för Er kunder också!?



Att ha en timmes Lunch VARJE dag kommer bli en Lyx för mig! Samt att få lite mer social kontakt! Det gillar jag!

Så om någon är sugen på Lunch dejter sen vet ni vem ni ska ringa!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va kul! Grattis!! Och tack för senast. Trevligt att träffa er och skjutsen gjorde allt mycket enklare :)

2011-06-21 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0