Planeringskalender!

Så fort jag blir frisk ska jag ha Personalfest med min Jobbarkompis Solveig!



Hon är lite tystlåten och stel... Men hon gör bra reklam iaf!

Jag rasslar vidare med influensan men känner mig mera piggelin nu iaf!

Jag har legat inne i en månad nu i soffan o känt mig inlåst! Så nu måste jag ha något att se Fram emot!!

LOFSDALEN RESA bokad i mars! *Längtar!*

FOTOKURS BOKAD i Februari *Längtar!* (En dröm som blir sann...!!)

NAGEL FIX Bokad Imorgon!

Ansiktsbehandling Bokad Nästa vecka!

o Snart är jag tillräckligt frisk för att sätta igång med Zumban!

Ha en Underbar Dag!!

                                           

Kommentarer
Postat av: M´s granne

Härligt med Lovsdalen, vi ska dit vecka 11. Samma stuga som alltid...nu börjar vi ju verkligen att fylla den!!!Kram

PS Om Solveig får en riktigt stark drink på festen kanske hon mjuknar upp lite DS

2011-01-18 @ 13:59:59
Postat av: Bettan

Va skönt att pyssla om sig lite!! Vill också göra naglarna igen, saknar dom lite :)



Kollade i webbshopen, Nettie klänning var ju jättesöt. Risk för att man ser gravid ut i den tror du? :) Får komma å kolla sen när du fått hem allt



Krya krya

2011-01-18 @ 16:12:18
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Annelie...

Solveig kan väll hänga med oss ut den 29:de....då ska hon få en kul kväll och en STARK drink så hon vaknar till LIV för evigt !!!! :) Jag bokar en plats till henne med!!!! ;)

2011-01-19 @ 07:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0