Första Leveransen av Guld!

Sakta men säkert börjar jag bli Normala Piggelin Amanda igen!
Magkatarren börjar ge sig o nästäppan har väl lättat!

Å Det kunde inte komma lämpligare! DEN FÖRSTA LEVERANSEN FÖR VÅREN! Gissa om jag blev Glad!!



Jag säger som Nilsson i Madicken.. "ÅÅ jag känner LIVET i Mig när det är Vår!"

Tänk att vi går mot ljusare tider nu! Med underbara färger i pasteller!

Jag har också haft en Värdefull eftermiddag hos min Morfar! Vi fikade och pratade och hjälpte han installera internet i hans dator Så nu har jag även lagt till Min blogg i hans Favoriter! :)



Titta vad jag hittade!!

Ett foto på Mig när jag var liten :)



:) Ha nu en fin kväll allihop! Själv ska jag lägga mig nu och läsa senaste Underbaraste Lantliv!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Söt!! :)

2011-01-26 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0