Porslinsdockor och Kafferep!

5 Sjalar/spetssjalar kvar från Love Forever om det var ngn mer som ville ha en sån! Dom finns nämligen inte att beställa i cremefärgen nå mer!

Vilket KAFFEREP jag var på idag! OJ så många kakor och tårtor vi åt...
Lydia hade dukat upp med prinsesstårtor och allt möjligt så jag och Thea har fått lekt må ni tro!

Nu har ju jag vääldigt svårt för att leka.. Jag kan inte rå för det men jag gäspar jämt.. Jag har så svårt för det! Så man känner ju sig så nöjd om man gjort det iaf en liten stund!

                                                                   

 Men Kolla så Tjusiga små Träskor Servitrisen hade!

Ska visa lite av vad jag kommer sälja på Loppisen!

 Två Mysiga Kuddar till Lill tjejens säng!
Så gott som Nya! 20 :- /st



En liten samling av bedårande Porslinsdockor!

Ha en Underbar Onsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0