Föreläsnings tips!

måndag kväll är det en föreläsning i Hedesunda "Att mista sitt barn"

Jag hade väldigt gärna gått på den, men det krockar med min fotokurs och den vill jag inte missa..

NI som har Möjlighet: på föreläsningen! Jag tror den är jättebra och framförallt nyttig..

Det finns så mycket här i livet man tar för givet och så mycket man inte kan föreställa sig, så som hur det är för de föräldrar som mist sitt barn! Det går inte att förstå fullt ut om hur fruktansvärt hemskt det måste vara- HUR överlever man något sånt själv?

Olle Bergman förlorade sin son i en Trafikolycka och det är han som kommer att berätta...
Han säger bl.a. "Inte trodde jag att han skulle vara död så länge..."

Man hoppas väl av hela sitt hjärta att han en dag ska komma tillbaka, att det inte är på riktigt!

Det är viktigt med sånt här tycker jag! Hur bemöter man någon som är drabbad.. Våga prata med dom tror jag på!

Så! Måndag kväll 18.30  i Missionskyrkan i Hedesunda - Tips


                                     

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag ska dit... Hans böcker är otroligt bra! Kram

2011-02-05 @ 08:13:13
URL: http://jennaakerlund.blogg.se/
Postat av: Bettan

Tack! Snällt :) Är lite kämpigt just nu, men det blir alltid lite "platåer". Och fy va svårt det är att vara ensam med barnen! Är nog rätt så nyttigt att man får testa på det. Men jag är väldigt bortskämd med mamma och pappa så nära!!

Kan man ju fråga om lite tips med kameran snart då! Försöker verkligen att inte bara använda AUTO, då försvinner ju vitsen med att ha systemkamera tycker jag.

Har du fått hem alla kläder nu?

Trevlig Helg!!



Kram kram

2011-02-05 @ 16:31:20
URL: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0