Min "Dansväska!"

Nu är det Mycket... Kanske Märks, då jag inte får tid till Bloggen ens :)

Har varit sena kvällar från jobbet i veckan och igår när jag Äntligen fick helg möttes jag av 10 stora Kartonger Fulla med kläder utanför butiken *Jippiiie* hehe



MEN! Mitt i allt slit, så dyker den upp! DANSVÄSKAN!! Som jag har längtat och letat efter en sådan, och så Kommer jag SJÄLV att sälja dom! En smidig liten svart axelväska!

Alltid när man varit på dans så har jag undrat vad tusan man gör av handväskan! Den här är toppen!
Jag får plats med Mobil och pengar i den!

Å inte nog med det!! När jag ÖPPNAR den, så är Innerfodret LEOPARD MÖNSTRAT!!! *LOVE IT!!!*







Jag är Käääär i den! :) 149 kr!! Någon mer som vill ha ????

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag vill HA en!!!! Har också letat efter nåt liknande!

2011-08-13 @ 19:27:24
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Amanda!!

Kom förbi :) Har ju en klänning åt dig oxå!

2011-08-14 @ 11:48:21
Postat av: Anonym

va fin du är "min"snygging:)pusssssssssss

2011-08-14 @ 15:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0