Skor Skor!

I veckan kommer jag Eventuellt kunna göra Ytterligare en Träskobeställning! Den sista inför sommaren då leverantören inte kommer hinna leverera mera!

MEN! Det beror på efterfrågan där också!

Nu har jag Två tjejer som efterfrågar träskor i färger som jag ej har hemma för tillfället!
Är det någon MER som önskar en viss träsko i någon speciell färg/storlek?

Lägger in några exempel här nedan... 










ELLER!!! Varför inte dessa Fräcka Myggjagare till Karln Din! :p



Hör av Er om det verkar Intressant! :)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh, de ljusrosa vore något för mig! :) Hur mycket kostar dom och hur är de i storlekarna? kramis

2010-06-01 @ 18:56:33
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Amanda

Dom kostar 749 kr (billigast i stan!)

är normala i storlek! Men växlar man mellan 2 storlekar ska man välja den större! :)

2010-06-01 @ 22:10:47
Postat av: Mikael Tillenius

Hur och var kan jag köpa mig ett par av dom där svarta träsko-myggjagarna?

Online?

Pris?

2011-11-06 @ 04:11:49
URL: http://www.tillenius.org/ego

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0