Vad passar jag i för frisyr?

Beslutsångest!

HUR Ska jag ha håret på bröllopet i sommar?
Jag är alltid en sån här som planerar in i det minsta och vill gärna ha allt klart för mig i huvet god tid innan.. Även om jag vet att det är lång tid kvar :) men sån är jag!

Vad passar mig?
Ska jag ha rakt vanligt?
Lockar utsläppt?
Lockar uppsatt?
Lite lockar, slarvigt uppsatt?
Eller något annat?

Idag är det Midsommarfirande på Dagis för lilla Lydia! Dom skulle dansa runt midsommarstången och fika med alla från Lurberg så jag hoppas hon får en Fin dag!

Jag och Thea ska slå upp portarna till min butik och ha öppet till kl 13 idag!  REAREAREA på det som är kvar!

Här kommer en bild på Station som Invigdes 24 e juni 1901


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0