En stooor Kartong! :)

Hej Hopp!

Slänger in en bild från Helgens utflykt!



Utflykt i Ko hagen!

Idag hade jag besök av en kvinna från Capri kontoret! och hon hade med sig en Present åt Mig!!!
I mina händer fick jag en bamsestor kartong! "VAD KAN DET VARA tänkte jag... en dammsugare, en micro, en hårtorkningsmaskin..."



Efter att jag slitit upp kartongen som ett litet barn så ser jag att det är världens största Ång strykjärn!



Någon som har en sån här?
Innan jag har förstått mig på den här har jag väl gått i pension!


Kommentarer
Postat av: Ida

åh, ett ångstrykjärn är det bästa man kan ha! Vill själv köpa ett nån gång :)

2010-06-06 @ 16:32:03
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0