Tack syster!

PUH!

Nu har Alla Kläder anlänt så nu är ni Välkomna att boka en trevlig visning om ni är sugen på en titt! :)
Ta med släktingar el vänner och ha en supermysig kväll eller eftermiddag.

Idag har jag haft min kära Syster här hela dagen.. Stor hjälp! Märks att hon är lite mer van än mig så det är bra med tips :) (Även om man vägrar erkänna det just då... ;)
- Amanda vik Jeans så här istället...
- Skriv även storlek på prislappen...



Evelina i härligt korallfärgad kofta fr capri collection

Kommentarer
Postat av: Bettan

TACK för det du skrev! Gick jättebra och lägga E igår, visserligen la inte jag henne då, men iaf.

Hon får nog sova runt 45min idag med. Kanske går det att lägga henne tidigare(la henne runt 20 igår).

Kvällarna är ju lite heliga för mig liksom. Är då jag kan slappna av och vila. Och det sistnämnda behöver jag verkligen nu!

Blir hemsidan klar snart? Nyfiken ju!!



Kram kram

2010-02-05 @ 05:40:58
URL: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0