Mitt i Melodifestivalen..!

Hej!

Nu skriver jag Mitt i Melodifestivalen..! Inte fullt lika spännande ikväll, men ändå sjukt bra program!

Idag var det avslutning på Skridskoskolan och OJ va min lilla Thea fis har blivit duktig måste jag säga på så få gånger som hon har åkt...!  Dom fick visa upp sig lite och fick diplom och korv!!

 
Sötungarna Edvin, Villemo, Thea o Wilma!

Jag har fortfarande ont i min tand.. Och nu är vi osams, min käft och jag!! Så fort jag äter så gör det ont och liksom dunkar! Så nu ska jag spruta in nå grejs i mitt tandkött flera ggr/dag.. Trevligt!
                                                                           

Jag gjorde Lydias Livs första hästsvans idag! Visst blev hon fiiiin :)



Nej nu ska jag kila... Frågan är hur kvällen slutar... Kan de bli Party tro!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh... jag har också haft en sån där spruta! Blev helt beroende av den. Dessvärre är den slut nu men mina problem med visdomständerna verkar aldrig ta slut!!



Hoppas du får en mysig söndag trots tänderna:)

2009-03-08 @ 10:07:30
URL: http://sofiaerixon.blogg.se/
Postat av: Erika

Oh jag tänkte faktiskt gå upp på ip då, Anders stod o stekte hamburgare då o sa att han såg dig där :)

2009-03-09 @ 07:24:05
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0