Lofsdalen!

Mot Lofsdalen...!

Om en halvtimme packas det in, vagn och hundra väskor i pappas bil och två bilstolar.. Det är ju bara att hålla tummarna att pappa är på strålande humör idag och skiner mer än självaste soolen!

Resan kunde ha ställts in för min del.. Igår när jag hade duschat och gick ner för trappen så kände jag att det TOKLuktade Brandrök.. Riktigt ordentligt...
VAD ÄR DET SOM LUKTAR!!! Ropa jag åt Thea...
- Det är Jag som bara hgar satt på spisen svarar ungen..
SPISEN!!!! Ropar jag...
- Jaa det var jättelätt....

När jag kommer ner så är plattan på för fullt och det ligger ett kollegieblock ovanpå..! Det glödde i blocket och var alldeles svart..!
Hur ska man förklara detta lugnt och sansat för en 4 åring att hon har kunnat tagit eld på hela huset.


KUL ska jag ha iaf!

Och säger bara en sak.. Den svenska avundsjukan.. HA!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag förstår att du är avundsjuk på det där vackra huset!

2009-03-25 @ 20:35:57
Postat av: Anna i Gävle

ojojoj du / ni kunde ju ha blivit ett hus mindre tänk va fort det kan gå

2009-03-25 @ 22:27:14
Postat av: Hanna

Bor du ensam med dina barn eller finns det en man också? =)

2009-03-26 @ 12:56:25
Postat av: jessika

det var då en bra fråga som jag också undrat över... om det finns en man i hushållet alltså. eller är han så tråkig att han inte nämns? ;-)

2009-03-26 @ 13:08:15
Postat av: Anonym

Jo det finns en Karl också! Men han gillar inte att vara i rampljuset! Så han vill inte vara så officiell ;)

2009-03-26 @ 18:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0