Grattis till mej på min 25 års dag!

Ja Grattis till mig själv.. Dagen är ju helt Underbar! Tänk så trevligt! Äntligen är man 25 år!!
Solen skiner och det gick strålande med alla förberedelser här! Tack vare min mamma.. Hon kan hon!

Jag har fått en ny Mobil och en Ny egen Dator *wiie!* Precis vad jag behövde!!

Fina paket är nog A och O tycker jag.. Så Glad man blir när någon lagt ner lite tid på paketen och kanske piffat till det med något extra.. Jag är nog lite så själv, roligt med fina papper och annorlunda snören och sånt :)
Idag hade mamma med sig såå tjusiga paket och fina härliga vita blommor och hör och häpna SYRENER!
                             

Jag fick också världens Läckraste skylt som ska sitta på mitt hus.. Den är SÅ rätt! Känns som jag bor i Gamla Stan av att bara kika på den.. Älskar gamla emaljskyltar..

                                

Måste kanske också visa den snygga tuppen som jag fick av min dotter som hon gjort alldeles själv..

                                                         
Jag är laddad för PÅSKEN!                                        Lydia har gjort sig snygg med sin kalasklänning!

Nu ska jag kyla lite vin... Med sprit blir alla kalas Lyckade, så är det bara! Öl är också gott nu när solen skiner.. Ojj va sugen jag blev genast..

KRAM och HEJ och glöm inte vad som var min dröm inatt....

Kommentarer
Postat av: erika

grattis fina Amanda! :)



åh va fina presenter du fått, den dära skylten var jättefin, vad får man tag på sånna? skulle gärna vilja ha en sådan! :)



ha en fortsatt trevlig dag!

2009-03-19 @ 16:34:07
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis grattis. Hoppas du har en bra dag.

2009-03-19 @ 16:59:31
URL: http://camillanestor.blogg.se/
Postat av: Anna i Gävle

Grattis på födelsedagen :)

2009-03-19 @ 17:48:30
Postat av: Urban

Jag tänkte lite på din dröm där. Känns fint att du delar med dig av den. För hur det än är så skriver vi ju ändå för att vi vill att nån ska läsa. Och att du "erkänner" det gillar jag. Sen får jag passa på att säga grattis på födelsedagen.

P.s tuppen var fin D.s

2009-03-19 @ 17:52:58
URL: http://bollfot.blogg.se/
Postat av: Anonym

ego girl;) Men jaja. grattis :D vi kommer snart och tar alla bullar MOHAHAH :D

2009-03-19 @ 18:02:50
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis igen till min Amanda! :) Vilken fin tupp!! Och skylten var ju bara (precis som du skrev) så rätt!! KRAMAR

2009-03-19 @ 19:05:37
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja må du leva ja må du leva....ett stort stort Grattis till dig goa vännen min. Hoppas att din dag är riktigt fin!!! Stor kram från mig och min familj!!

2009-03-19 @ 19:17:43
Postat av: mostern i gen

Tack för fikat, det var mycket gott!! Totalt sett idag så är det här din fjortonde kommentar så på ett sätt har du nu uppnått dina drömmar men det du önskar dig är kanske att ha tretton kommentarer under ett och samma inlägg...hoppas alla som läser detta förstår din längtan :)

2009-03-19 @ 22:15:02
Postat av: EWE

GRATTIS O TACK FÖR "KVÄLLSMATEN" EFTER JOBBET!! ;) haha

2009-03-19 @ 22:42:28
Postat av: Linn

GRATTIS igen! Det verkar ju som du haft en superduperdag, inte illa med både en ny mobil och en dator =) och den där emaljskylten var ju dösnygg! En sån måste jag ha på mitt hus med =)

Kram på dig!

2009-03-19 @ 22:55:05
Postat av: Hanna

Hoppas att födelsedagen har varit bra =) Skylten är ju sjukt snygg =) Alltid roligt att fylla år :) Som tur va har jag inte så långt kvar tills det är min tur att öppna en MASSA paket =) Kramar

2009-03-19 @ 23:02:00
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skrivt nått fint om mej du ;) bring it on!

2009-03-20 @ 16:24:57
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0