Sommargroda och en miss med spritpennan!

Upp som en Sol och Ner som en Pannkaka...! Ungefär så var det idag för mig!
Jag hade en liten önskan igår om att jag skulle ha en latmask dag idag och legat typ som Katten ..

                            
Ser det inte skönt ut! Ligga som en hösäck och ungarna leker med svansen!

Och åter igen som jag sagt förr! Varför åka till Kolmården, när man kan åka till närmsta Ko/Gris hage och ungarna är övernöjda! Och det är dessutom Gratis.. Kan inte bli bättre tycker jag!

Idag när jag vände bort ögonen två sekunder från Lydia tog hon en röd spritpenna och målade ena benet! Dock blev hon inte så nöjd med resultatet så hon började vråla!


Haft en mysig eftermiddag uppe vid Fäbon!
Naturligtvis hade man kameran med sig ifall man skulle hitta ngt spännande, och det första som dök upp var en Sommar-Groda!



Smultron fanns det gott om! Och visst är det väl riktig Sommar när man kan trä smultron på strå!



Goda röda Smultron!

Nu ska jag natta barn! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vara så att även vi föräldrar behöver semester och komma bort från vardagen och varför då inte ta tex kolmården slår man två flugor i en smäll och både barn och föräldrar blir glada. Åk dit så kommer du att förstå mig ett av de bästa ställena att semestra på i sverige helt klar...

2009-07-16 @ 22:27:51
Postat av: Amanda

Det var lite humor i det jag skrev! ;) Självklart fattar väl jag att det är skönt att komma iväg lite, men det brukar ofta vara lite semester hysteri här i Sverige!

:p

2009-07-17 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0